تدابیر حفظ حریم خصوصی

ابلاغیه حفظ حریم شخصی ما و جایگاه شما در آن

حفظ حریم شخصی حائزاهمیت است.

 

می‌دانیم که حفظ حریم شخصی اطلاعات خصوصی از مسائل بسیار حائزاهمیت روز به‌شمار می‌آید و ما از شما می‌خواهیم که در عین آگاهی از این مسأله که ما برای اطلاعات شخصی شما ارزش قائل هستیم و از آن محافظت می‌کنیم، از تعامل خود با ما لذت ببرید.

 

در این‌جا مروری بر نحوه پردازش اطلاعات شخصی‌تان، اهداف ما از پردازش این اطلاعات و مزایایی که شما از آن برخورداز خواهید شد، خواهیم داشت. همچنین شما را با حقوق خود آشنا خواهیم کرد و تا بدانید که چطور می‌توانید با ما تماس بگیرید.

 

البته، اگر به جزئیات بیش‌تری نیاز دارید، می‌توانید در [این‌جا] به نسخه کامل اطلاعیه حفظ حریم شخصی دسترسی پیدا کنید.

 

به‌روزرسانی این اطلاعیه حفظ حریم شخصی

با پیشرفت فناوری و کسب‌وکار، ممکن است لازم باشد این اطلاعیه حفظ حریم شخصی را تغییر دهیم. ما شما را تشویق می‌کنیم که این اطلاعیه حفظ حریم شخصی را به‌لحاظ قانونی مورد بررسی قرار دهید تا مطمئن شوید می‌دانید شرکت نستله چه تغییراتی در نحوه کاربری اطلاعات شخصی شما داده است.

 

زیر هجده سال هستید؟

اگر سنتان کم‌تر از هجده سال است ما از شما خواهشمندیم تا کمی صبر کنید و زمانی‌که به سن قانونی رسیدید با ما ارتباط برقرار کرده یا از والدین یا قیم خود بخواهید با ما تماس برقرار کنند! ما نمی‌توانیم اطلاعات شخصی شما را بدون رضایت آن‌ها دریافت و از آن استفاده کنیم.

 

ما چه اطلاعاتی را جمع‌آوری می‌کنیم؟

  •  اطلاعات شخصی که شما در اختیار ما قرار می‌دهید، برای مثال در زمانی که یک حساب کاربری می‌سازید، خریدی انجام می‌دهید، به وب‌سایت‌های ما وارد می‌شوید، با ما تماس می‌گیرید، به ما بازخورد می‌دهید، فرمی را پر می‌کنید، برای ما پست الکترونیکی می‌فرستید، با ما تماس می‌گیرید، محتوایی را در یکی از سایت‌های نستله به‌اشتراک می‌گذارید یا اطلاعاتی را راجع‌به نستله در یک شبکه اجتماعی به‌اشتراک عمومی می‌گذارید.

  •  اطلاعاتی که ما ایجاد می‌کنیم (برای مثال وقتی شما خریدی انجام می‌دهید)، و اطلاعاتی که به‌طور خودکار در زمان دسترسی شما به یکی از وب‌سایت‌ها یا نرم‌افزارهای کاربردی، جمع‌آوری می‌شود (برای مثال نشانی IP، شناسنامه دستگاه، نوع جستجوگری که استفاده می‌کنید، یا این‌که چگونه قبل و بعد از ساختن یک حساب‌کاربری نستله، با سایت‌های نستله تعامل می‌کنید). می‌توانید برای اطلاعات بیش‌تر درباره این فناوری‌ها به اطلاعیه ما درباره کوکی‌ها رجوع کنید.

  • اطلاعاتی که از سایر منابع قانونی مانند ذینفعان تبلیغاتی نستله، منابع عمومی، تعاملاتتان با تبلیغات ما به‌دست می‌آید، یا اطلاعات شخصی‌ای که قسمتی از پروفایل شما در شبکه‌های اجتماعی هستند و شما در اختیار ما قرار داده‌اید.

  • برای اطلاعات بیش‌تر این‌جا کلیک کنید.

 

چرا اطلاعات شخصی شما را پردازش می‌کنیم؟

 

ما اطلاعات شخصی شما را برای ارتباط با شما، انجام سفارشات خرید شما، پاسخ‌گویی به سوالات شما و ارائه ارتباطات لازم با شرکت نستله و محصولات ما به شما، پردازش می‌کنیم. ما همچنین اطلاعات شخصی شما را برای کمک به رعایت قوانین، فروش یا انتقال هر بخش مرتبطی از کسب‌وکارمان، مدیریت سیستم‌ها و امور مالی، انجام پژوهش‌ها و اعمال حقوق قانونی، پردازش می‌کنیم. ما اطلاعات شخصی شما را که از منابع مختلف جمع‌آوری می‌شود، با هم ترکیب می‌کنیم تا بتوانیم شما را بهتر بشناسیم و تجربه شما را در زمان تعامل با سیستممان بهبود داده و شخصی‌تر کنیم.

برای اطلاعات بیش‌تر این‌جا کلیک کنید.

 

چه کسی و به چه دلیلی می‌تواند به اطلاعات شخصی شما دسترسی پیدا کند؟           

ما به‌اشتراک‌گذاری اطلاعات شخصی شما را با دیگران محدود می‌کنیم، بااین‌وجود در شرایط خاصی لازم است اطلاعات شخصی شما را مشخصاً با دریافت‌کنندگان زیر به‌اشتراک بگذاریم:

  •  شرکت‌هایی که در مجموعه نستله قرار دارند، که این اطلاعات برای تأمین منافع قانونی ما ضروری است و این کار را با رضایت شما انجام می‌دهیم؛

  • اشخاص ثالثی که با ما تعامل دارند، خدماتی مانند اداره وب‌سایت‌ها، نرم‌افزارهای کاربردی و خدمات نستله (یعنی قابلیت‌ها، برنامه‌ها، و تبلیغات) را که در اختیار شما قرار دارند، ارائه می‌دهند، و موظف به حفظ اطلاعات هستند.

  •  آژانس‌های گزارش اعتبار/کارگزاران وصول مطالبات، در جایی که قانون مجاز بداند و اگر نیاز باشد که از اعتبار شما اطمینان حاصل شود (برای مثال اگر بخواهید سفارشتان را با صورتحساب ایجاد کنید) یا صورت‌حساب‌های قابل‌توجهی جمع‌آوری شود؛ 

  •  آژانس‌های عمومی و مقامات مربوطه، در صورتی که لازم باشد مطابق قانون این کار را انجام دهند یا به‌دلیل منافع قانونی در کسب‌وکار.

برای اطلاعات بیش‌تر این‌جا کلیک کنید

 

انتقال اطلاعات شخصی‌ شما

ممکن است ما اطلاعات شخصی شما را با اهدافی که در این اطلاعیه به آن‌ها اشاره کرده‌ایم، خارج از کشور محل زندگی‌تان پردازش کنیم. وقتی اطلاعات شخصی شما را به کشورهای دیگر منتقل می‌کنیم، اقدامات معقولی را در جهت حصول اطمینان از رعایت قوانین اجرایی، انجام می‌دهیم.

برای اطلاعات بیش‌تر این‌جا کلیک کنید

 

چه حقوقی درخصوص اطلاعات شخصی‌تان دارید؟

هر زمانی‌که از شما بخواهیم هر نوع اطلاعات شخصی‌ای را در اختیار ما قرار دهید، به شما گفته خواهد شد به‌چه منظوری به آن اطلاعات نیاز است و قرار است چه استفاده‌ای از آن بشود. اطلاعات شخصی شما تنها با اهدافی که در اطلاعیه حفظ حریم شخصی ما آمده است، یا هر هدف دیگری که پیش از آغاز پردازش به اطلاع شما خواهد رسید، پردازش خواهد شد. اگر نخواهید وقتی از شما درخواست می‌کنیم اطلاعات شخصی‌تان را در اختیار ما قرار دهید، این مسأله ممکن است خدماتی را که ما می‌توانیم به شما ارائه دهیم محدود کند. برای مثال، اگر نشانی خود را در اختیار ما قرار ندهید، نمی‌توانیم سفارشاتتان را برای شما بفرستیم.

 

اگر اطلاعات شخصی‌تان را با ما به اشتراک بگذارید، حق آن را دارید که (۱) درخواست دسترسی بدهید (یعنی از ما بپرسید که چه اطلاعاتی درباره شما داریم، و یک کپی از آن دریافت کنید)، (۲) درخواست تغییر اطلاعات بدهید یا (۳) اطلاعات را حذف کنید. این کار را می‌توانید با ورود به حساب کاربری‌تان یا تماس با ما انجام دهید.

  • همچنین می‌توانید به هر یک از روش‌های زیر از سیستم مکاتبات و پیام‌رسانی‌های بازاریابی خارج شوید (۱) روی لینک «خروج از سیستم» که در پست الکترونیکی/پیام کوتاهی که دریافت می‌کنید قرار دارد، بزنید؛ (۲) اولویت‌های خود را از طریق حساب‌کاربری‌تان یا تماس با ما تغییر دهید.

  • برای کوکی‌ها یا فناوری‌های مشابه، می‌توانید اولویت‌های خود را با استفاده از ابزار Cookie Consent ما در گوشه پایین و راست صفحه، تغییر دهید و برای اطلاعات بیش‌تر به بخش مربوط به سیاست‌های کوکی‌های ما رجوع کنید. می‌توانید انتقاد خود را نیز ثبت نمایید.

  •  اگر نگران مداخلات احتمالی درخصوص حفظ حریم شخصی‌تان یا استفاده نامناسب از اطلاعات شخصی‌تان توسط ما هستید، می‌توانید برای ثبت شکایت خود با ما تماس بگیرید. ما امیدواریم بتوانیم پاسخ‌گوی سوالات احتمالی شما درخصوص نحوه پردازش اطلاعات شخصی‌تان باشیم. بااین‌وجود، اگر همچنان نگرانی‌های حل‌نشده‌ای دارید، از حق آن برخوردار هستید که به مقامات بانفوذ حفاظت اطلاعات شکایت کنید.

برای اطلاعات بیش‌تر این‌جا کلیک کنید.

 

امنیت و حفاظت اطلاعات

ما از روش‌های گوناگون برای محرمانه نگه‌داشتن اطلاعات شخصی شما و حفاظت از آن‌ها استفاده می‌کنیم که شامل محدود کردن دسترسی به اطلاعات شخصی شما بر مبنای ضرورت و پیروی از استانداردهای مناسب امنیتی برای حفاظت از اطلاعات مذکور می‌شود.

 ما هر اقدام معقولی را که برای اطمینان از پردازش اطلاعات شخصی شما در کوتاه‌ترین زمان ممکن لازم باشد در حوزه‌های زیر انجام می‌دهیم: (۱) اهدافی که در این اطلاعیه حفظ حریم شخصی ذکر شده‌اند؛ (۲) هر هدف دیگری که در زمان یا پیش از جمع‌آوری اطلاعات شخصی مربوطه یا آغاز پردازش موردنظر، به اطلاع شما رسیده باشد؛ یا (۳) مطابق آنچه قوانین اجرایی ضروری یا مجاز می‌دانند؛ و پس از آن نیز این اقدامات در مدت‌زمانٍ هر محدودیتِ دسترسیِ قابل‌اجرایی، انجام خواهند شد. مختصراً، زمانی‌که دیگر نیازی به اطلاعات شخصی شما نباشد، ما با استفاده از یک شیوه کاملاً امن آن را حذف کرده یا از بین خواهیم برد.

برای اطلاعات بیش‌تر این‌جا کلیک کنید

 

تماس با ما

نستله [نام کامل شرکت] نقش کنترل‌کننده اطلاعات شخصی شما را که به‌موجب این ابلاغیه حفظ حریم شخصی یا در ارتباط با آن، پردازش می‌شوند، برعهده دارد. در صورت داشتن هر گونه سوال یا پیشنهاد درباره این ابلاغیه حفظ حریم شخصی یا نحوه جمع‌آوری اطلاعات شخصی توسط شرکت نستله و روش‌های پردازش این اطلاعات، لطفاً با ما تماس بگیرید [اطلاعات تماس شرکت مورد نظر نستله را که گرداننده وب‌سایت، نرم‌افزار کاربردی یا خدمات است، مطابق نمونه زیر، اضافه کنید]:

با شماره تلفن: [برای مثال، ۲۲۰۰ ۹۲۴ ۱۲ ۴۱+]

به نشانی پست الکترونیکی: [برای مثال،  dataprotection@XX.nestle.com]

به نشانی پستی: [برای مثال،  Nestlé S.A., 1800 Vevey, Switzerland]

برای اطلاعات بیش‌تر این‌جا کلیک کنید

جستجو

هنوز محتوای مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

موتور جستجوی هوشمند سوالات را امتحان کنید. این موتور جستجو در همه حالات پیشنهادهایی برای شما دارد.