شرایط و ضوابط

شرایط و ضوابط وبسایت نستله

جهت بازدید از این وبسایت از شما سپاسگزاریم. از آن جایی که استفاده از این وبسایت به منزله قبول ضوابط و قوانین مذکور در این بخش، از جانب شما تلقی خواهد شد، لطفاً آنها را به دقت مطالعه کنید. در این وبسایت، واژه "ما" به معنای شرکت نستله و سایر شرکت های وابسته به آن است.

شرح خدمات

تمامی اطلاعات موجود بر روی این وبسایت، به منظور ارایه اطلاعات عمومی در خصوص تغذیه و سلامت بوده و وبسایت نستله هیچگونه ادعایی در خصوص ارایه توصیه‌های پزشکی ندارد. اطلاعات موجود در این وبسایت به منظور تشخیص و یا درمان بیماری ارایه نشده‌اند، برای دریافت توصیه‌های پزشکی حتماً با پزشک خود مشورت نمایید.

مشاوره تخصصی با پزشک خصوصاً زمانی که زیر ۱۸ سال سن دارید ، باردار هستید ، دوران شیردهی به سر می‌برید و یا مشکلات مرتبط با سلامتی دارید، اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. هرگز توصیه‌های مطرح شده از سوی پزشک خود را به دلیل توصیه های موجود در این وبسایت متوقف نکنید و یا به تاخیر نیندازید.

این خدمات ممکن است شامل آدرس ایمیل، سرویس بولتن خبری، سرویس چت، گروه‌های جدید، فروم، صفحات وب شخصی، تقویم‌ها، آلبوم‌های عکس و یا سایر امکانات ارتباطی باشد که برای ارتباط شما با سایرین طراحی شده است. (همانند سرویس‌های ارتباطی). شما متعهد می‌شوید که از سرویس‌های ارتباطی تنها برای پست کردن نظرات، ارسال و دریافت پیام‌ها و تصاویر مناسب و متناسب با این سرویس ارتباطی خاص استفاده نمایید.

به عنوان مثال شما متعهد می‌شوید که در زمان استفاده از این سرویس ارتباطی، از اعمال زیر دوری می‌جویید:

  • Ÿ استفاده از سرویس‌های ارتباطی در ارتباط با نظرسنجی ها، مسابقات، طرحهای هرمی، نامه‌های زنجیره‌ای، ایمیل‌های ناخواسته و اسپم‌ها با اهداف تجاری، تبلیغاتی و ...

  • Ÿ دروغ گفتن، سوءاستفاده، آزار و اذیت، تهدید کردن و نقض حقوق قانونی افراد (همانند حق حریم خصوصی و تبلیغات)

  • Ÿ بارگذاری، استفاده و یا ایجاد دسترسی به فایل‌هایی که حاوی تصاویر، عکسها، نرم افزارها و سایر مطالبی هستند که توسط قوانین کپی رایت و یا قوانین علایم تجاری حمایت می‌شوند. قابل ذکر است که این موضوع تنها در صورتیکه شما تمامی حقوق را داشته باشید، امکان پذیر است.

  • Ÿ جمع آوری اطلاعات سایر افراد همانند آدرس ایمیل افراد

  • Ÿ ایجاد یک حساب کاربری نامعتبر جهت گمراه سازی دیگران

  • Ÿ استفاده، دانلود، کپی و یا گردآوری هرگونه دایرکتوری از کاربران وبسایت برای یک شخص حقیقی و یا حقوقی (در ازای دریافت هزینه و یا به صورت رایگان). این اطلاعات می‌توانند شامل همه اطلاعات کاربران یا فقط بخشی از آن باشند.

حساب کاربری، رمز عبور و امنیت

توجه نمایید که برای هر سرویسی در این وبسایت که نیاز  است حساب کاربری ایجاد نمایید، اطلاعات کنونی، کامل و دقیق خود را وارد نمایید.  همچنین شما باید یک نام کاربری و رمز عبور برای خود انتخاب کنید. محرمانگی نام کاربری و رمز عبورتان، کاملا بر عهده خودتان است. قبل ذکر است که مسئولیت تمامی فعالیت‌هایی که توسط حساب شما صورت می‌گیرد، کاملا بر عهده شماست. شما متعهد هستید که هرکونه استفاده غیرمجاز از حساب کاربری خود و یا هرگونه نقض امنیت را بلافاصله اطلاع دهید. نستله در برابر هرگونه از دست رفتن اطلاعاتی که در نتیجه استفاده سایر افراد از نام کاربری و رمز عبور شما اتفاق می‌افتد، مسئولیتی ندارد، چه شما از این استفاده غیرمجاز آگاه باشید و چه نباشید. شما در برابر هرگونه خسارت و از دست رفتن اطلاعاتی که توسط حساب کاربری شما برای نستله و یا شرکای آن صورت پذیرد، مسئول هستید. شما هیچوقت نباید از حساب کاربری شخص دیگری بدون اجازه او استفاده نمایید.

 

تدابیر حفظ حریم خصوصی وبسایت

هرگونه اطلاعات شخصی یا مطالب ارسال‎شده به این وب‎سایت، تابع قوانین و ضوابط قید شده، در اعلانیه حفظ حریم خصوصی این وب‎سایت قرار دارند.

ضمن این که ما تمام اقدامات منطقی جهت اطمینان از صحت و کامل بودن اطلاعات این وب‎سایت را انجام می‎دهیم، در مقابل کاستی‎های احتمالی اطلاعات موجود در این وب‎سایت، مسئول نیستیم.

ارسال پیام

هرگونه مکاتبه یا مطلب غیر شخصی (شامل داده‎ها، سؤالات، نظرات، پیشنهادها و . . .) که توسط ایمیل و یا به طرق دیگر بر روی این وب‎سایت ارسال کنید، غیر محرمانه تلقی خواهد شد. هر مطلبی را که پست یا ارسال می‎کنید، بخشی از دارایی مجموعه نستله محسوب خواهد شد و ممکن است به هر منظوری مورد استفاده قرار گیرد؛

نستله در استفاده از هر گونه ایده، اثر هنری، نوآوری، دستاوردهای تازه، پیشنهاد و یا هر نظری که توسط شما به وب‎سایت ارسال شده است، به هر منظوری (مانند توسعه، تولید، تبلیغ و بازاریابی محصولات) آزادی عمل خواهد داشت. چنین استفاده‎هایی توسط ما، برای شخص ارسال‎کننده، بدون پاداش خواهد بود. در واقع با ثبت اطلاعات خود، اقرار می‎کنید که مالک اطلاعات و یا مطلب ارسال شده هستید و این که مطلب توهین‎آمیز نیست و استفاده گروه نستله از آن، بلا مانع است و حقوق هیچ شخص ثالثی را پایمال نخواهد کرد. گروه نستله هیچ گونه الزامی در استفاده از مطالب ارسال شده ندارد.

 

 

مادران و سازمان بهداشت جهانی

 

تغذیه کودک با شیر مادر

تغذیه با شیرمادر، بهترین محافظت کننده کودک شما در برابر بیماری‌هاست. برای بیشتر نوزادان، شیرمادر تنها چیزی است که کودک در۶ ماه اول به آن نیاز دارد. بیشتر مادران بعد از ۶ ماهگی نیز به تغذیه کودک خود با شیر مادر در کنار غذای کمکی ادامه می‌دهند. برای دریافت مشاوره در خصوص شیرمادر، با پزشک خود و یا مادرانی که با موفقیت شیردهی کرده اند، مشورت نمایید. تغذیه مداوم، بهترین راه برای فراهم آوردن یک منبع خوب مداوم شیر برای کودک است. یک تغذیه متعادل، هم در زمان بارداری و هم بعد از زایمان، می‌تواند به تامین مناسب شیرمادر کمک کند.

توصیه های ویژه برای مادران شاغل

درصورتیکه شاغل هستید، فرزند شما هنوز هم می‌تواند از مزایای شیر مادر بهره‌مند شود. اگر قسمتی از تغذیه کودک از شیر مادر و قسمتی از شیر خشک صورت گیرد، بهتر از زمانی است که تغذیه کودک فقط با شیر خشک صورت گیرد. بنابراین به تغذیه کودک با شیر مادر ادامه دهید، حتی اگر به شما توصیه شده است که از غذای کمکی بهره گیرید. اگر شب ها با کودک خود به خواب می‌روید، او در طول شب بدون ایجاد مزاحمت برای شما، خود را تغذیه می‌کند. صبح‌ها قبل از ترک منزل و همچنین عصرها به هنگام بازگشت به خانه، کودک خود را شیر دهید. در هنگام تعذیه کودک با غذاهای کمکی، توجه کنید که همواره تغذیه او با شیر مادر را نسبت به سایر غذاها در اولویت قرار دهید. توجه کنید که شیر مادر بهترین و اقتصادی‌ترین غذا برای کودک دلبند شماست.

استفاده از غذاهای توصیه نشده برای کودکان می‌تواند مضر باشد. معرفی نابهنگام غذاهای کمکی و یا تغذیه کودک با شیشه شیر می‌تواند تاثیر منفی بر روی تغذیه کودک با شیر مادر داشته باشد. قبل از معرفی هر گونه غذا به کودک به غیر از شیر مادر، با پزشک خود مشورت نمایید.

استفاده از جایگزین‌های شیر مادر

ما معتقدیم که شیر مادر بهترین تغذیه برای کودک دلبند شماست، اما در صورتیکه به هر دلیل مایلید کودک خود را با جایگزین های شیر مادر تغذیه نمایید، با پزشک خود در این خصوص مشورت نمایید.

 

پیوند به سایر وب سایت‌ها

ممکن است این وبسایت حاوی لینک به سایر وبسایت‌ها باشد. این لینک‌ها متعلق به سازمان‌هایی هستند که ممکن است به آنها علاقمند باشید. نستله همه این سازمان‌ها را مورد بررسی قرار نداده است و مسئولیتی در برابر محتواهای منتشر شده در این وبسایت‌ها ندارد. در نتیجه استفاده از محتوای وبسایت‌های مذکور کاملا بر عهده خودتان است.

این پیوندها از روی حسن نیت ارایه شده‎اند و گروه نستله در برابر هرگونه تغییر ثانویه در این وب‎سایت‎های پیوندی مسئول نخواهد بود. گنجاندن هر پیوندی، دلالت بر تأیید ما از قوانین آن وب‎سایت نمی‎کند، لذا جداٌ توصیه می‎شود قوانین و تدابیر حفظ حریم خصوصی دیگر وب‎سایت‎هایی را که از طریق لینک از آنها دیدن می‎کنید، به دقت مطالعه نمایید.

 

حفظ حقوق معنوی

کلیه حقوق کپی‌رایت، علایم تجاری و حقوق دیگر مربوط به متون، تصاویر و سایر مطالب این وب‎سایت، متعلق به گروه نستله و یا متعلق به مالکین دیگر است که با مجوز آنها در وب‎سایت ما مورد استفاده قرار گرفته است.

نستله به حقوق معنوی سایرین احترام میگذارد و از همه کاربران خود انتظار دارد که به حقوق معنوی نستله احترام بگذارند.

اگر شما معتقدید که از کار شما کپی‌برداری شده و به گونه ای حقوق معنوی شما نقض شده است، باید اطلاعات زیر را برای دفتر کپی‌رایت ما ارسال نمایید:

Ÿ امضای فیزیکی و الکترونیکی کسی که اختیار عمل کامل از طرف سازمانی که حقوقش نقض شده است را دارد.

Ÿ مشخص سازی مطلبی که ادعا شده مورد نقض قرار گرفته و یا اطلاعاتی که برای مشخص‌سازی مطلب مورد نظر در وبسایت از سوی فراهم آورنده سرویس کافی است.

Ÿ اطلاعاتی که برای برقراری ارتباط فراهم آورنده سرویس با سازمان شکایت کننده کافی هستند. این اطلاعات می‌تواند شامل ادرس، شماره تماس، آدرس ایمیل و... باشند.

Ÿ یک بیانیه از سمت سازمان شکایت کننده که در آن به طور واضح توضیح داده شده است که اجازه استفاده از موضوع مورد بحث از سوی صاحب کپی‌رایت داده نشده است.

Ÿ یک بیانیه که اطلاعات ارایه شده در خصوص نفض کپی‌رایت از سوی سازمان فراهم آورنده سرویس دقیق است و سازمان مطرح کننده شکایت، اختیار کامل ارایه شکایت از سمت شخص صاحب کپی‌رایت را دارد.

Ÿ توصیه می‌کنیم پیش از هرگونه اقدامی در این خصوص، حتما از مشاور حقوقی خود مشورت بگیرید. آگاه باشید که ادعای نقض کپی‌رایت اشتباه مشمول جریمه خواهد بود.

علائم تجاری

تمام حقوق متعلق به علائم تجاری  Société des Produits Nestlé S.A محفوظ است.تمام نام‎های تجاری، لوگوها، نشان‎ها و در مجموع هر نوع «علایم تجاری» موجود در این وب‎سایت به  Société des Produits Nestlé S.A، که بخشی از گروه  نستله است، متعلق است. برای استفاده و بهره گرفتن از محتویات این وب‎سایت و یا علایم تجاری موجود در این وب‎سایت، هیچ گونه مجوزی وجود ندارد. استفاده و یا سوء استفاده شما از علایم تجاری و یا مطالب نمایش داده شده در این وب‎سایت، به شدت منع گشته است. (موارد اعلام‎ شده در بخش شرایط و ضوابط استثنا هستند). لازم ذکر است که مجموعه نستله تمام قوانین مرتبط با حفظ حقوق مادی و معنوی خود را به شدت پیش برده و به اجرا می‎گذارد.

ضمانتها

این وب‎سایت بر مبنای سیستمی طراحی شده که شامل "ضمانت" نیست؛ در نتیجه گروه نستله هیچ تعهدی چه صراحتاً و چه تلویحی و یا قانونی و یا از نوع دیگر (شامل تعهدات ضمنی در زمینه کیفیت خرید و فروش و جلب رضایت برای اهداف شخصی) به شما نمی‎دهد که: اطلاعات و داده‎های این وب‎سایت کامل، دقیق، موثق، بدون تخطی نسبت به اشخاص ثالث باشد و یا دسترسی به این وب‎سایت بی‎وقفه و بدون اشکال باشد و یا به هنگام بازدید از این وب‎سایت، از هر نوع ویروسی ایمن باشید؛ این که هر توصیه و نظری برگرفته از گروه نستله توسط این وب‎سایت، صحیح و یا قابل استناد باشد.

توجه داشته باشید که برخی از حوزه‎های قضایی، برای تعهدات غیر صریح استثناء قایل نمی‎شوند. بنابراین ممکن است موارد عنوان‎شده در بالا، در مورد شما صدق نکند. لطفاً قوانین کشور ایران را در این خصوص مطالعه کنید.

 

مسئولیت

گروه نستله و یا دیگر بخش‎هایی که از طرف ما در ایجاد و ارایه این وب‎سایت دخیل هستند، هیچ تعهدی در این موارد ندارند:

  • تقبل بدهی‎ها، هزینه‎ها و خسارات تبیهی، تخلفی، ویژه، مستقیم، غیر مستقیم

  • هر دِینی که به اقتضای دسترسی شما به این وب‎سایت در ارتباط با استفاده و یا عدم توانایی استفاده، تغییر در محتوای وب‎سایت، مطرح می‎شود.

  • مشکلاتی که ناشی از استفاده از وب‎سایت‎های دیگری است که به حالت پیوند با وب‎سایت ما هستند.

  • موارد منتج از تبصره‎ها.

  • هر عملی که در پاسخ به ایمیل شما انجام می‎دهیم و یا نتوانستیم انجام دهیم.

گروه نستله و (یا) هر شخص ثالث دخیل در ایجاد و ارایه این وب‎سایت، هیچ‎گونه مسئولیتی در قبال نگهداری داده‎ها و در دسترس نگه داشتن اطلاعات بر روی این وب‎سایت یا انجام هر نوع اصلاح، به‎روزرسانی و پخش آنها نخواهد داشت. داده‎های این وب‎سایت می‎تواند بدون آگاهی قبلی تغییر کند.

گروه نستله هیچ‎گونه مسئولیتی در قبال هر نوع ضرری که ممکن است توسط ویروس‎هایی که به دلیل دسترسی شما به وب‎سایت ما و یا دانلود هر مطلبی از این وب‎سایت، به تجهیزات کامپیوتر (یا وسایل دیگر) شما رسیده باشد، ندارد. چنانچه خواهان دانلود اطلاعاتی از این وب‎سایت هستید، خطر آن را در نظر داشته باشید.

طبق تبصره، هر گونه ادعایی علیه گروه نستله (صاحبان، مدیران، کارکنان، تأمین‎کنندگان و برنامه‎ریزان) که به دسترسی یا استفاده از این وب‎سایت مربوط باشد، مردود است.

 

فعالیتهای ممنوع

 

شما از انجام هرگونه فعالیتی که گروه نستله به صلاح‎دید خود نامناسب می‎داند و یا ممکن است غیر قانونی باشد و یا اقداماتی نظیر موارد زیر که توسط قوانین این وب‎سایت، غیرمجاز اعلام شده‎اند، منع می‎شوید:

  • هرگونه اقدامی که سبب ایجاد رخنه در حریم خصوصی (شامل ارسال اطلاعات شخصی بدون رضایت شخص مقابل) افراد شود و یا تخطی به حقوق قانونی شخص محسوب گردد.

  • استفاده از این وب‎سایت جهت تخریب نام نستله و یا افترا زدن به گروه نستله، کارکنان آن یا سایر افراد و یا هر اقدام دیگر که به منظور زیر سؤال بردن نام معتبر گروه نستله انجام پذیرد.

  • ارسال فایل‎های حاوی ویروس که احتمال دارد به دارایی گروه نستله یا سایر افراد صدمه بزند.

  • پست و یا ارسال داده‎های غیرمجاز به این وب‎سایت که شامل هر نوع اطلاعات و مطالبی است که از نظر ما آزاردهنده و مضر تشخیص داده شود؛ اطلاعاتی که تجاوز به حریم گروه نستله و سیستم‎ها و شبکه‎های امنیتی شخص ثالث محسوب شود. مطالب اهانت‎آمیز، نژادپرستانه، تهدیدآمیز و مغایر با اصول اخلاقی و موارد غیر قانونی دیگر. در نظر داشته باشید که داده‎های غیر مجاز، تنها محدود به مواد عنوان‎شده بالا نیست.

 

قوانین حکومتی و قضایی

گروه نستله هیچ‎گونه ادعایی مبنی بردر  دسترس بودن مطالب و اطلاعات این وب‎سایت در همه نقاط و به تمام زبان‎ها ندارد.

شما و گروه نستله موافقت می‎کنید که در صورت بروز هرگونه اختلاف و یا ادعا به واسطه استفاده از این وب‎سایت، توسط قوانین کشور سوئیس حل‎و‎فصل شود و انحصاراً در دادگاه سوئیس مورد قضاوت قرار گیرد. ما از حق اعمال هرگونه تغییر یا اصلاح در این قوانین برخوردار هستیم. لطفاً به صورت متداوم، این صفحه را مطالعه کنید تا از تغییرات و قوانین به‎روز شده مطلع شوید.

 

چرا و چگونه از کوکی‌ها استفاده می‌کنیم؟

ما از کوکی‌ها جهت ارتقای عملكرد وب‌سایت و یا اپلیكیشن‌ها استفاده می‌كنیم تا درك بهتری از نحوه استفاده كاربران از وب‌سایت و یا اپلیكیشن‌ها و ابزار و خدمات ارائه‌شده، داشته باشیم. کوکی‌ها به ما كمك می‌كنند وب‌سایت و یا اپلیكیشن‌ها ی نستله را با نیازهای شما تطبیق دهیم و كاربرد آنها را برای شما آسان‌تر کنیم. همچنین رضایت مشتریان را در استفاده از وب‌سایت و یا اپلیكیشن‌ها فراهم کنیم و با شما در سایر نقاط فضای وب ارتباط برقرار کنیم. ما از کوکی‌ها برای جمع‌آوری اطلاعات شخصی شما نظیر نام استفاده نمی‌كنیم ولی ممكن است اطلاعات داخل یك کوکی را به اطلاعات شخصی از شما که در قسمت‌های دیگر (به عنوان مثال هنگام ثبت‌نام كلی برای وب‌سایت و یا اپلیكیشن‌ها) به دست آوردیم، مرتبط نماییم.

 

 

 

 

 

 

جستجو

هنوز محتوای مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

موتور جستجوی هوشمند سوالات را امتحان کنید. این موتور جستجو در همه حالات پیشنهادهایی برای شما دارد.