خواباندن نوزاد روی شکم

زمانی برای خواباندن نوزاد روی شکم

آیا می‌دانید خواباندن نوزاد روی شکم به کودک کمک می کند تا عضلات و مهارت‌های حرکتی خود را توسعه دهد؟

خواباندن نوزاد روی شکم از زمان تولد برای کودک حیاتی است چرا که این امر باعث تقویت برخی عضلات (از جمله گردن و شانه ها) و تمرین حرکاتی می‌شوند که برای تکامل کودک مهم هستند.

بازگشت به خواب!

همانطور که توسط سازمان های بهداشت توصیه می شود، وقتی می‌خواهید کودک را بخوابانید همیشه باید او را به پشت بخوابانید. بخاطر همین توصیه‌ها، برای کودک حیاتی است که وقتی که بیدار هستند زمانی برای خواباندن او روی شکم در نظر بگیرید و حتما در این مدت کودک را تنها نگذارید.

هنگامی که نوزاد شما برای اولین بار از بیمارستان به خانه می‌آید، می‌توانید برای چند ثانیه او را روی شکم بخوابانید و بدین ترتیب می‌توانید در طول روز چند بار و هر بار چند ثانیه این کار را تکرار کنید. 

اختصاص زمانی برای خواباندن نوزاد روی شکم در بهبود شکل گیری شکل سر او تاثیر مثبتی می گذارد. اگر کودک بیش از حد به پشت بخوابد، ممکن است پشت سر او مسطح شود. صرف زمان بیشتر برای خواباندن نوزاد روی شکم کمک می‌کند تا فشار بر پشت جمجمه نرم او کاهش یابد.

به کارهای روزمره خود خواباندن نوزاد روی شکم را اضافه کنید تا به رشد کودک کمک کنید و همانطور ایده‌های جدید برای بازی داشته باشید و از آن لذت ببرید!

 

آیا این مقاله از نظر شما مفید بود؟
  • خیلی ضعیف
  • ضعیف
  • متوسط
  • خوب
  • بسیار خوب

عضو برنامه ۱۰۰۰ روز اول زندگی من شوید

مادر شدن با سؤالات زیادی همراه است. ما اینجا هستیم تا به شما در یافتن پاسخ این سؤالات کمک کنیم.

جستجو

هنوز محتوای مورد نظر خود را نیافته‌اید؟

موتور جستجوی هوشمند سوالات را امتحان کنید. این موتور جستجو در همه حالات پیشنهادهایی برای شما دارد.